Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Toko. Meer weten? Ontdek meer
prins
31 mei 2026 om 0:23
Het was goed verpakt en het was lekker. Had de rendang met witte rijst en broccoli.
Marie
10 mei 2026 om 20:22
3 uur te laat, eten niet te hachelen en niet compleet! Enige goede waren de blikjes drinken. 30 euro voor zo'n slechte service en maaltijd.. belachelijk!
BIANCA
1 apr 2026 om 9:39
Kwartiertje te laat bezorgd. Goed verpakt. Alles goed warm. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Bert
27 mrt 2026 om 21:27
echt een goede toko. heerlijk gegeten en prettig bezorgd.
Ivy
21 mrt 2026 om 16:36
Alles wat besteld was was lekker! Ook goed ingepakt en vriendelijke bezorger
Merieme
6 mrt 2026 om 8:10
Heel lekker en warm
Richard
1 mrt 2026 om 18:04
Goed eten, bezorging alleen 20 minuten later.
Richard
4 jan 2026 om 18:49
Eten was heerlijk, bezorging slecht. Driekwartier te laat, zonder ons daarover te bellen. Communicatie is alles, ook als het druk is!
Joeri
27 dec 2025 om 20:21
Top
Sam
18 dec 2025 om 19:41
Er zat een haar in het eten en een stuk bot in het vlees. De smaak was verder goed en het eten was nog heet, dus dat is top.
Peter
14 dec 2025 om 20:35
Heeerrrlijk. Warmmm bezorgd. Altijd geweldig eten.